onsdag 11 november 2015

O.N.S.D.A.G.

Heeejsan alla vänner ! Ja nu var det ett tag sedan jag var här tiden bara rusar fram redan onsdag ! Hoppas att ni har det bra en dag så här mitt i veckan ? Själv har jag varit och fixat naglarna hos goa o gullig Nina ;) Blev sjukt nöjd !
Sedan har jag fått ett paket för ett tag sedan så läckert kul med lite nytt bling bling !!!! 
Nu är det bäst att springa till affären och handla lite snabbt .Ha en mysig och skön kväll glöm inte den  spännande avslutningen på Modus i kväll 21.00 Ha det gött alla raringar Kramar & Kärlek
Rita :)
 

3 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Gokväll Rita! Alltid kul att kolla vad du har för dig;) Tyvärr så har jag inte börjat o kollat på Modus,såå synd gillar ju sånt! Ha en bra kväll ♥ Kram Gunilla

Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!
Var ett tag sedan även jag bloggade. Så man kan undra, hur fort går tiden! Så snygga dina naglar blev. Förstår att du är nöjd!
Ha nu en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

Villa Ell sa...

Jag sitter laddad för Modus, så bra serie

Kram Sandra