söndag 1 november 2015

N.O.V.E.M.B.E.R. M.I.N. M.Å.N.A.D.



God eftermiddag alla underbara tjejer ,denna sköna söndag 1 N.o.v.e.m.b.e.r. !  Härligt med ny månad och en skön och mysig vill jag att det blir! Hoppas att ni haft en skön och mysig helg synd att det går så fort bara !!! I morse blev det en skön och gosig sovmorron lite gott kaffe ,min underbara och härliga runda .Jag kan inte vara utan den det funkar inte .Sedan smarrig frukost framför nyhetsmorgon .Hur skönt som helst ! Sedan ringde min goa son  Robin från Spanien och pratade bort en bra stund l.o.v.e.l.y. ååå vad jag saknar honom ,men han trivs med livet och sitt jobb!!! Ja han är så pass gammal så han bestämmer själv .Himla tur att han trivs och har det gött !                                 
Har suttit och myst och kollat på kläder innan .Nu  ska jag hämta lite mera kaffe och kolla in bloggar !!!! Önskar er alla en skön och mysig söndagskväll ......Kramar & Kärlek Rita :)

                        

5 kommentarer:

Katta sa...

Åh jobbar din son i Spanien, så långt bort för en mamma men jag förstår honom för så är det när man är ung man vill iväg och testa. Ha en fin vecka som kommer, kram Katta

Hajan sa...

Det var väl bra med jobb i Spanien. Huvudsaken är ju att han trivs-
nu får vi hoppas på en skaplig november för oss.

Mamma C sa...

Har haft en blåsig men bra söndag här i Spanien. Ha en fin och bra ny vecka nu.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Vilken mysig dag du haft!

Marliina sa...

Vilken söt kaffekopp och vilken jättefin ljuskopp, var kommer de ifrån??