söndag 4 oktober 2015

KANELBULLENS DAG :)

Heeejsan alla sköna bönor ,ja då var det redan söndag och kanelbullens dag .Hoppas att ni har haft en skön helg i det helt underbara vädret .Har hittat en fin klänning i grått från Cream att klicka hem
Ja den och schalen gillade jag .Sedan när jag hade kollat klart på näst sista avsnittet av Polpark är en brittisk serie som jag följer sista avsnittet kommer nästa lördag så s.p.ä.n.n.a.d.e.! Ja då ringer telefonen och då är det min son som nu har varit i Spanien och jobbat sedan 1/8- 2015 ååå vad jag saknar han men nu fick jag lite nya bilder att kolla på ......Här är han min fina & älskade son Robin :))

Han hade varit ute och surfat hela lördagen med tjejen ,det var 24 -25 grader varmt .Robin och tjejen står upp  .Ja han trivs och mådde kanon :) Så gott att höra .Önskar er alla en riktigt härlig dag .Mys och njut .......
 Kramar & Kärlek Rita :)


2 kommentarer:

Hajan sa...

Så trevligt med sonen, det är alltid roligt när man
får träffa de sina.
Då har han ju varit borta ett bra tag.
Roligare när han kommer hem sen-

>Hoppas på en trevlig vecka nu lilla gumman

Mamma C sa...

Såg jättefin ut klänningen som du klickat hem. Härligt att höra att sonen har det bra med sin tjej i Spanien. Vilken upplevelse att jobba utomlands och kanske lära sig språket.
Kram Mamma C