onsdag 7 oktober 2015

HÖSTEN ÄR HÄR ;)


 

Tjingeling sweeties ! Ja då var det redan onsdag .I morse kändes det mycket mera att hösten är här ! Burr vad kallt det var på min runda men ändå skönt med den härliga luften .Hemma blev det en smarrig go långfrukost och ett underbart och positivt samtal med min goa väninna från götet ! Tänk att man alltid har så mycket att prata om men det var positivt och himla mysigt :)
Tycker att denna söta bild med text är så söt !!! Vad gör ni annars denna onsdag ? Nu ska jag ta och ut en sväng till för nu skiner solen .Önskar er alla en finfin kväll med massor av mys ....Kramar & Kärlek Rita :)

3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Tack snälla för dina alltid så mysiga kommentarer hos mej!! Jag har varit så dålig på att läsa och kommentera det sista..men beror ju bl a på att jag inte bott hemma!
Ja du..i dag har det varit kallt!! Här har det även blåst..så brr..
Hoppas att du haft en underbar dag!! Kram Annika

Mamma C sa...

Ja, fy sjutton så råkallt det var idag. Glömde mössan när jag gick ut och frös ordentligt.
Kram Mamma C

Gunillasljusglimtar sa...

Ja nu har hösten kommit med besked,mössa och vantar på innan utgång kännner jag! I dag torsdag ska jag mussla och förbereda mig för jobbarhelg,hihihi går bra det också! Kram Gunilla