lördag 25 april 2015

GODMORGON LÖRDAG !

Go morron alla vackra pärlor ! Vad tycker ni om finalen på Let´s Dance jag tycker ju helt klart att Marie var en värdig vinnare !!! Men men vad är en bal på slottet ? I dag vaknade jag lite senare än vanligt ,så det blev lite välbehövlig sovmorron skönt .Tog mitt goda morron kaffe och sedan ut på min härliga runda .Har fixat till mej och ätit en smarrig frukost .Piffat ballen ,hade tur igår på Street Market där sålde dom kanonfina pellisar 3 för 50.00 kronor .Ja så billigt och superfina .
 
Vill ha lite mera blommor men jag har sol från ca 11tiden till ca 21 så man får ju hitta blommor som trivs i solen !!! Nu blir det en sväng på marknade med Marie så det ska bli skoj ! Ha en skön och härlig lördag ,tänk positiva tankar .Ha det gott alla vänner så hörs vi senare .KrAmAr Rita .

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas du har en fin lördag
Hanna

Hajan sa...

Är det perlagoner Du menar, eller vad var det för blommor. Om det är
de vita du har på bild ser det ut som perlagoner.
Billigt i så fall,