måndag 9 mars 2015

VILKEN HÄRLIG MÅNDAG

Godmiddag alla fina själar ! Vaknade tidigt och satt och myste med mitt kaffe ,Sedan blev det en härlig Pw på ca 2 timmar solbrillor på och bra musik i öronen .Go Girls nu kör vi ! Ny vecka och nya utmaningar ! Hem tog en sväng med snabeldraken och en dusch ,Sedan var kaffet slut så i väg och köpte nytt ,går in i sportbutiken och hittar skitbra och även snygga skor som är bra att gå ut och gå i på min pw ! Som hittat 399:- som hittat och lyckan på topp .Marie var här och vi surrade och drack kaffe och hade det så skoj ! Nu blir det snart lite lunch här en kille här som fixar lite grejer från dom jag hyr av min spis vill inte liva mitt liv han är så envis och vill ha sitt eget ,ugnen stänger av sej när maten är där inne .Håller tummar och tår att det går att fixa den  !!!! Sedan blir jag hämtat av goa Bibi och vi ska hem till en annan vän på kaffe .Sedan ska Marie och jag ses hos henne och ha lite vardagsmys jordgubbar o bubbel .Vilken måndag ! Önskar dejen skön start på nya veckan en härlig måndag .Nu kööör vi så det rycker tjejer .PuSsAr &KrAmAr Rita


 
!

1 kommentar:

Hajan sa...

Oj vad mycket Du har på gång.
Visste inte att du hyrde, trodde huset var ditt eget.
Jaa jag hyr också , så det är bara att ringa om man inte klarar av det själv.
Skulle se en Evert Taube i en gammal film. Men jag vaknade hade sovit så nu sitter jag här i stället. Jag skall väl fixa mig lite fika, så jag bliver lite pigg-
kram från Hajan