söndag 8 mars 2015

SOLIG SÖNDAG

Tjingeling alla härliga pärlor ! Idag är det ju bara så  skönt ute,solen skiner !!!! Har varit ute på en PW så nu blir det lite lunch och en kopp kaffe på balkongen i solen  ! I går var jag ute på roligheter det var mässa på Safiren här i Katrineholm bara så skoj att det händer något på hemma plan .Ja det var så himla bra så jag var där från 11.00 -17.00.Gick dit själv men träffade många jag känner ,men att mina bästa väninnor Agneta och Nettan var där hade jag inte en susning om ! Så det var kanonkul..Ja då blev jag bjuden av dom på god lunch babbel .massa härligt skratt.Tur man har goa vänner .........

 
Ja det var en härlig och mysig dag .Nu blir det kaffe på balkongen ! Ha en skön söndag och tänk positiva tankar .PuSsAr & KrAmAr Rita

2 kommentarer:

Hanna sa...

Låter som en bra söndag

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lyckost som har sol, här är det riktigt kallt och blåsigt.
Ha en fin söndag
Kramar/AM