söndag 1 mars 2015

SKÖN SÖNDAG.

!
Tooodelo alla sköna !I morse kollade jag på nyhetsmrgon bara så himla bra tyckte jag Åse Falkman Fredriksson var .Vilken pingla och vilken härlig energi och inspiration hon hade .Blev så sugen på att börja äta Lchf mat .Hade tänkt att vara ute några timmar idag som jag var igår rena vår vädret var det ju igår .Hittade ett underbart doftljus i blomsterafären igår när jag köpte tulpaner .Doftar så himla gott !
 
Men i dag öser regnet ner och det är grått och kallt .Tog mej en liten siesta nu på eftermiddagen bara så skönt .Nu blir det att fixa lite här hemma och senare kolla på tv och tända massor av ljus och bara chilla och ha det gott .Idag är jag stolt över mej själv har inte ätit godis på 1 månad .Läste att dom kör en månad till så det är bara hänga på ......Önskar er en skön kväll Mys o Njut .KrAmAr Rita .


2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja det blev skillnad på väder, igår hade vi sol också, idag har det snöat på tvären. Doftljuset var fint och jag kan tänka mig att det doftar gott.
Ha en fin mars vecka
Kramar/AM

Hajan sa...

lycka till, jag har aldrig något hemma. Har jag det så äter
jag i ett kör