onsdag 11 mars 2015

O.N.S.D.A.G.

Tjingeling sweeties ! Ja då var det mitt i veckan igen ,Ute är det bara så hmla skönt solen skiner och vad kan man önska sej mera ???Vaknade tidigt här i morse sedan ute på en härlig pw på ett par timmar .Marie och jag möttes utanför solariet så det blev en skön liten siesta  där .......

Blev kvarg och färska bär i morse och nu en härlig och smarrig sallad .Har fixat mej en kopp kaffe så nu blir det att chilla en stund i solen på balkongen .Senare ska Marie och jag ses och ta en kaffe och jag ska hämta paket lalala .Älskar paket !!!! Önskar er alla en härlig o.n.s.d.a.g. PuSsAr &KrAmAr Rita

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken mysig dag du haft!

Gunillasljusglimtar sa...

Låter mys det du Rita! Älskar paket också.Fick mina sandaler igår som passade perfekt! Kramelikram Gunilla ♥