lördag 14 mars 2015

MYSIG L.Ö.R:D.A.G.

Hejsan alla underbara bloggisar ! Ååå vilken härlig lördag jag har haft !!! Vaknade ganska tidigt och drack gott morron kaffe och sedan blev det en härlig Pw solen sken och det var kalas väder

 
 
! Hem åt en smarrig frukost ,duschade och fixa till mej för att åka på härlig modeshow med mina vänner .Vi var på Stora Djulö Herrgård ,så himla fint och mysigt !

Brukar ju vara här på sommaren och fika eller ta ett glas vin !!

Ja det var så skoj att träffa alla raringar ,babbla ,skratta och kolla på snygga kläder och frisyrer .Sedan fick vi god mat fläskfilé,potatisgratäng ,sallad och supergott vin till.Är ju bara så skönt att sätta sej och få äta .Sedan blev det kaffe o kaka men den hoppade jag !! Så vi var där från ca 11.45 tiden till 15.15 .Sedan kom det en buss och hämtade hos för totalt var det 70 glada tjejer där plus alla som gick och visade kläder ! Bussen tog oss  till stan centrum där B Youngs butik ligger .Där fick vi handla om vi ville med 20% rabatt .Ja när vi var klara där var vi 7 tjejer som gick till Bar o Bistro och satte och myste några timmar .Bara så skoj ! Nu blir det att tända lite ljus och härlig feelgood här hemma.Krypa upp i soffan o kolla på Mello ! Vem tror ni vinner och vem hejar ni på ? Ha en härlig och skön fortsättning på lördagen .KrAmAr & Kärlek Rita



2 kommentarer:

Hajan sa...

Det var en trevlig dag lilla vän. Jag röstade på Måns och så ringde jag på Lappen också. Resten tyckte jag var "skit". mEN Jag är
gammal så jag tycker så. Ni är
mycket yngre, och tänker på ett annat sätt.
Ha nu en fin söndag med

kram Hajan

Hanna sa...

Låter som en toppen lördag
Hanna