onsdag 1 oktober 2014

VÄLKOMMEN OKTOBER .

Gokväll alla sockertoppar ! Hoppas att ni alla har det bra ,för nu var det ju ett tag sedan jag var här på bloggen ! Jag förstår inte vart tiden tar vägen ,den bara rusar fram.Ja nu är det ny månad och nya utmaningar härligt med det underbara vädret om dagarna och denna underbara tiden man myser med massor av tända ljus på kvällarna .Själv är jag inne i en himla skön period är ute på mina härliga pw 1-2 timmar per dag ,som bara är så underbart och nyttigt för mej .Ja i skrivande stund känns livet som en dans och jag känner mej på  topp !!! Ha en skön kväll alla raringar .Nu blir det att krypa upp i soffan och sippa på en god kopp thé´.......PuSs&KrAm Rita
 
 

2 kommentarer:

Hajan sa...

välkommen tillbaks igen, det var
ett långt uppehåll.
Vädret är väldigt varierande i
går hade vi bara 2 grader, i dag hade jag 11 + .
>men det verkar lite mulet.
Men det får man bara ta så är det

kram från Hajan

Änglarna finns sa...

Härligt att höra av dej, här på bloggen!
Är så glad att du känner dej på topp, och livet verkar leka! Det är du verkligen värd!
Njut och ha en härlig fredag! Kram Annika