onsdag 3 september 2014

MITT I VECKAN REDAN !

Tjingeling alla raringar ! Ja då var det redan onsdag tiden bara springer fram när man har skoj ...I går var jag till härliga Norrköping med en väninna gick i affärer och kollade efter lite mysiga höstkläder men hittade tyvärr ingenting ! Men vi hade en himla mysig dag i det underbara vädret . I dag har jag varit uppe med tuppen gäller att ta tillvara dessa underbara sensommardagarna .Först blev det en härlig PW och sedan hem och käka en god frukost som smakade bara så gott .Sedan var jag och fixade mina naglar .Blev himla nöjd !!!
Nu är jag hemma och käkar lite lunch för snart är det dags för vattengympa den startar idag efter uppehållet över sommaren .Sedan blir det hem och tända ljus och njuta och mysa kolla på någon bra film .Ha en h.ä.r.l.i.g. dag alla fina !!!! KrAmAr Rita

4 kommentarer:

Hajan sa...

ha själv en bra dag.
Här är det fin sensommardag 22 + just nu
Du låter så positiv det är bra det.
Då bliver vi alla glada.
hälsar Hajan

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, men visst går veckorna fort!
Så mysigt att få tända ljus på kvällarna!
Kram/maria

House and Garden by Bia sa...

Hej!
Det var ett tag sen...såg att du råkat ut för en stroke....hoppas du mår bättre nu ;)
Ha det gott!
Bia

c sa...

Vilken mysig dag du har, från morgon till kväll. Och fiiiiina naglar!! Me like ;-) Kläder hittar su en annan gång, det var nog inte meningen att du skulle handla idag ;-))
Kram/caja