fredag 5 september 2014

ÄLSKAR FREDAGAR !

Tjingeling alla sköna bönor .Ja då är det veckans bästa dag fredag ! Ååååå bara älskar fredagar .I dag blev det en gosig och välbehövlig sovmorron .Så nu sitter jag och myser med en sen frukost bara så skönt att vara lite lat ..... Ute skiner solen från klarblå himmel bara så härligt väder ! Igår var jag till min goa frissa Agneta och fixade håret ,jag blev kanonnöjd ,hon är så himla underbar och duktig .....


Härligt att gå till frissan och bli ompysslad !!!! Nu ska jag sätta lite fart här så jag kommer ut på en skön PW.Ha nu en skön och härlig fredag alla godingar mys och njut .PuSsAr KrAmAr Rita

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja visst är det mysigt med Fredagar ;-D Såååå fin du blev i håret, fin hela du!!

Fredagskram/c

Hajan sa...

Jaa fredagen är alltid trevlig,
då har man ju veckans sista dagar framför sig.
lycka till

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mamma C sa...

Håller med dig, fredagar är bäst. Fina lockar du fick i håret.
Ha en bra helg.
Kram Mamma C