onsdag 27 augusti 2014

SOMMARSKÖNA ONSDAG !

Tjingeling alla goa pärlor ! Hoppas att ni har haft en skön och härlig onsdag i den underbara sommarvärmen ..... Bara så himla gott väder . I morse när jag vaknade så blev det med dunder och brak ,jag ramlade ur sängen och pang rak i golvet !!! Så jag har haft så himla ont men varit ute och rört på mej för jag tror inte det är bra att sitta still för då blir man ju bara stel .Blev  jen god kopp java på ett café mitt i sta med en god vän på eftermiddagen .Sedan en sväng till Maxi och Jysk .Filmen i går jag kollade på var bara så himla bra ,kan jag varmt rekomendera.Förr eller senare heter den ! Nu blir det en go härlig dusch sedan tända massor av ljus fixa en kopp thé och sippa på krypa upp i soffan och leta
 
efter en ny film att kolla på !!!! Ha en skön kväll alla raringar .KrAmAr Rita ses i morron !!!

2 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Go kväll!!
Men vännen, vilken otur..att ur sängen! Precis som du skriver, bra att röra på sig, så att man inte stelnar till!
Verkar som om du haft en mysig dag!!
Önskar dej en God Natt! Kram Annika

Hajan sa...

Tjingeling tillbaka till Dig, så skönt att Du är i farten igen.
Men hur kunde du ramla ur sängen,
De har varnat mig med för detta,
man borde nog ha en krage till sängen. Ramlar jag ur så kommer inte jag upp själv, så gammal är jag. Var rädd om dig