onsdag 28 maj 2014

MITT I VECKAN .

God morgon på er alla solstrålar ! Ja då var det mitt i veckan igen .Tiden går så himla fort .I går var jag till läkaren och dom vill ha mera prover för dom är för höga fortfarande så på fredag blir det ett nytt besök på vårdcentralen .Men jag tycker det känns bra att dom bryr sej och vill få fram varför jag har ont i magen !!! Sitter och myser med gott morron java solen skiner men det blåser lite grann .Nu på förmiddagen har jag lovat följa med svärmor till läkaren som lite stöd ....
 
 
 
Önskar er alla  vänner en underbar onsdag .Smile & Be happy......PuSsAr &KrAmAr

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Länge sedan jag kikade in här nu, vill bara önska dig en härlig dag =)

Fy för magont, har det varje dag.. ibs och endometrios lider jag av.. Se till att bli ordentligt kollad, kanske är det "kvinnomagen", vattencysta eller något kanske?
Hur som, hoppas det löser sig.

Kramar Catta

Hajan sa...

Det tycker jag är fint att Du ställer upp för Din svärmor.
Man bliver så tacksam för sådana omtankar från sina anhöriga.

Ha en bra dag, och hoppas dina prover visar något positivt med.

kram Hajan

Villa Ell sa...

Tråkigt med magbesvär men skönt att de tagit tag i det!
Känns lite som fredag idag :-)
Kram Sandra

Änglarna finns sa...

Visst är det jobbigt, när magen inte mår bra! Nu hoppas jag verkligen att dom snart hittar vad som är fel...och att du får må bra igen!
Ha en fortsatt mysig dag! Kram Annika

Fågel Blå sa...

Så snäll du är emot din Svärmor, underbar gest!
Hoppas det löser sej med din mage!
Ta hand om dej
Kram Kathrine

ullie sa...

Tycker att det är jätte bra att de tar handom det o int bara struntar i det.
en kompis till mej har åkt ut o in på sjukhuset länge i går komde fram till att hon har inflammation i buksportskörteln :/
ja men tur de hittar o kan göra något åt det.
Hoppas du bli piggare vännen kram kram

Anonym sa...

Hoppas allt är lite bättre nu ...
Underbar text på första bilden/Kramas

Browneyedgirl sa...

God morgon vännen <3
Trist att det inte ger sig med magen. Du får allt ta extra hand om dig, stor kram