onsdag 9 april 2014

PUSS & KRAM HELA DAN .

Tjingeling ! Ja då var det redan onsdag och mitt i veckan , här regnar det för fullt .Har fixat och grejat här hemma  tvättat , renbäddat i våran säng ,finns ju ingenting som är så gott att lägga sej i renbäddade lakan . I eftermiddag ska jag åka hem till en väninna och fika och mysa .för det var ett tag sedan vi sågs .Ska bli så himla skoj .Vad har ni för er en onsdag som denna ?
 
 
Ja nu har jag tänt lite ljus och går här och myser med härlig musik från sportify,ja man får ju se till att det blir lite mysigt inne när det regnar ute .Positiva saker gör ju att man känne sej glad och lycklig :))) Önskar er alla en skön och mysig onsdag .PuSsAr & KrAmAr .......

7 kommentarer:

Hajan sa...

Jag har också haft en trevlig dag,
hos en väninna. nu skall jag bli klar till kvällsTV, skall se ungdomarna som tävlar kl 20.00 i 4an.


kram från Hsajan

ullie sa...

hihih söta du såg lite trött ut på bilden . :) trött på regnadet här hoppas på bättre väder i morg ser framåt ja me. Hoppas ni hade en mysig fika stund kram på dej

vitadrömmarobusigabarn sa...

Blir alltid så varm i hjärtat av dina fina hälsningar❤
Tack fina du
Ha en fin kväll
Varmaste kramar Tina

Mamma C sa...

Här har det jobbats och sedan tränats. Hem till tv:n och nu är det hopp i säng.
Kram mamma C

Villa Ell sa...

Ibland är det faktiskt skönt att ha regniga innedagar... Även om jag galet längtar efter sol och värme!
Ha en bra dag
Kram Sandra

Älskade pion sa...

Mysig dag alltså.;))Kram Ulrika

Ekenäsliv sa...

Ja, detta regnande... Nu kan det räcka..
Sista jobbdagen idag, skönt:)
Ha de fint!
Kram Anna