onsdag 2 april 2014

LILL-LÖRDAG .

Heeej på er ! Ännu en fantastisk vårdag med strålande soooool. Jag blir så himla glad att vakna när solen skiner .Har skickat iväg kidzen till skolan och ätit en smarrig frukost .Har tagit en promenad med Simbam .Nu satte jag mej här med lite gott java och ska göra inlägg och sedan kika runt hos er andra lite grann .I dag blir det en sväng till stan med sonen för att mysa och njuta med sonen i det härliga vädret .Är på jakt efter skor men vet inte vilka jag ska välja ???
 
Kan man få lite råd dom vita eller rosa ? Ja nu blev det svårt vilka jag ska ta har svårt att välja :) Hoppas att ni också har haft en härlig start på den här onsdagen !!! Och er


dag blir fylld av solsken & inspiration .Njut dagen alla vänner OnSdAgSkRaMaR

12 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...


Svårt val så himla fina båda två kanske rosa
Vilka fina skor
Ha en underbart fin dag finaste du
Tusen kramar Tina!!!

Ekenäsliv sa...

Tack för alla dina fina hälsningar och krya på :)
Äntligen börjar jag må bättre igen=))
Jag är såld på rosa, tyckte de var sååå fina!
Lycka till med skoinköpet!
Kram kram Anna

No34 sa...

Absolut dom rosa tycker jag!!
Ha en underbar dag, vännen! Kram Kate

Life´s Silverlining and I sa...

Håller helt med Rita! Min dotter är så bra på detta med att skratta åt allt möjligt och i hop med henne kan jag skratta mycket! De rosa är jättefina, mycket rosa är det i år och i vår:) Kram Pernilla

Vitae stilo sa...

Jag är ju barnsligt förtjust i rosa :-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Vitae stilo sa...

Jag är ju barnsligt förtjust i rosa :-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Home2tiny sa...

Mer rosa år folket......hoppas du haft en härlig dag o tack vännen för dina alltid peppande och varma ord inne hos mig. Kramisar Tina

ullie sa...

åhh gillade de rosa.
'Oj vilken mysig dag ni har haft då antar ja.
Här läggdax när som kram natti

Hajan sa...

De rosa bliver nog bäst. Svårt för en 83 åring att gissa. Själv skulle jag inte kunna tänka mig den modellen alls, hi hi.
Det är för Er ungdom.
Lycka till med valet


Hajan

Sallys hus sa...

haha jag tycker som alla andra...
Rooooosa..;)
Hoppas du får en härlig dag i dag med.
Kram Katarina

c sa...

De är fina i vitt också ;-)

Kärlek/c

Villa Ell sa...

Jag håller med om att de rosa var snyggast!!
Hoppas du fick en mysig dag med sonen!
Kram Sandra