måndag 7 april 2014

BALSAM FÖR SJÄLEN !

God morgon alla vackra pärlor ! Hoppas att ni har haft en trevlig helg för det har jag ,synd bara att det går så himla fort bara ! Ja nu var det måndag igen ,en ny fråsch vecka ligger orörd framför oss .U.N.D.E.R.B.A.R.T. I går var vi på mitt favoritställe här åh jag bara älskar att besöka Stora Djulö Herrgård och att sitta och mysa med en god kopp java och en smarrig räckmacka .Ja det är så himla vackert och mysigt på alla sätt och vis .Verklingen riktig riktig balsam för kropp och själ !!!:)



Ja har ni vägarna förbi Katrineholm kan jag verkligen  rekommendera detta ljuvliga ställe ! Nu väntar duschen sedan  utvecklingssamtal för Tobban del . Sedan möte för min egen del .Nu kör vi måndag  Girls så det ryker .......
Ha en fin start på nya veckan alla vänner .Smile & Be Happy .MåNdAgSkRaMar .....

7 kommentarer:

No34 sa...

Låter helt underbart och att få njuta av en underbar räkmacka!!!
Njut av nya veckan, med alla dess möjligheter!!
Måndagskram från Kate

Hajan sa...

hejsan, tror jag berättat en annan gång att jag som barn, badade
ofta vid Djulöbadeb. Jag trodde det stavades Julö ? Bodde på somrarna hos en moster på Jägaregatan i Katrineholm. Men lilla gumman det är 65 år sen.
Ha det bra kram Hajan

ullie sa...

Hoppas dina möten gick bra.
Nu har det spruckit upp här o solen skiner lite då blir ja gladare. men fy så systert innan.
Tack va gullig du är . gillar balkongen den är inglasad .. kunde varit lite bredare dock som ett uterum hade varit perfekt :D
Om du såg radhuset på min fb sida DÄR kunde ja gärna tänka mej bo både innerum o inglasat o balkong o gård.. wowo vilket hus . !!
ha en fin kväll fina du kram

House and Garden by Bia sa...

Gud vad det låter gott med en räkmacka...tur att jag nyss har ätit, hihi...hoppas veckan börjar bra hos dej.....kram och hej!
Bia

Änglarna finns sa...

Vilket mysigt ställe..och så goda mackorna ser ut!
Härligt att du haft en bra helg...och jag hoppas att denna måndag varit likadan!
Ha det gott, vännen! Kram Annika

Mamma C sa...

Ett jättemysigt ställe ser det ut att vara. Räkmacka lät riktigt gott också.
Kram Mamma C

Sallys hus sa...

Hej hej!
Jamen det där såg ju jätte mysigt ut. Och räkmacka...mmm..
Ha det fint!
kram Katarina