lördag 6 februari 2010

LÖRDAG 6 FEBRUARI 2010

HEJSAN ALLA GODINGAR!!!!!!Blev väck av mellankillen idag vid 9.45 tiden att det var frukost.Käkade frukost med Älsklingen och han var så gott så.Satt där och myste stora killen och tjejen sov.vid halv 11 var det dax att skicka i väg mellankillen han skulle åka på fotbollscup och vara borta hela dagen.Vid 11 tiden vaknade stora killen och tjejen.Jag hoppade in och duschade och fixade i  ordning mej,Sedan åkte Älsklingen &jag och tjejen till stan.Älsklingen köpte en snöslunga sedan var tjejens stövlar trasiga så vi åkte till Norrköping och köpte stövlar till henne .Vad mycket vårnytt det har kommit hem till butikerna massa snygga skor och massa fina kläder.Jag fick en rosa jättefin tunika av Älsklingen ,ja han är bara så himla snäll.Sedan var vi på Maxi och handlade mat.Sedan blev det en god fika som Älsklingen bjöd på Winersemla Ååååhhhh det är ju bara så himla gott.Nu ska vi kolla på Melodifestivalen äta Pizza och mysa undra vem som går vidare????HA EN HÄRLIG OCH SKÖN KVÄLL ALLA GOA&;GULLIGA ♥ VARMKRAM RITA ♥

22 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Låter som en underbar dag!
Kram/ Anna

Tussegumman sa...

Vilken mysig man du har som köpte en tunika åt dig! Önskar dig en skön helg/kramar från Tussegumman

Livet på Berget sa...

Sån härlig dag! Vad fint att du fick en tunika:), ni har så mycket värme i ert hem. Så härligt att läsa! Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Marie Louise sa...

Visst är det roligt att få lite nytt i garderoben. Man köper något plagg då och då. Kram Marie..

OlgaA sa...

Mysig dag har du, eller ni bättre sagt, haft!
Ha det gott!
kram Olg@

Ljuva lantliv sa...

Hej Rita, låter som ni har haft en toppendag! Härligt med lite shopping och god fika. Ha en mysig kväll. Kram Anna ♥

HAGENS VITA VARDAG sa...

Halloj Rita! Ni verkar ha det så himla mysigt och vad gulligt att köpa Tunikan! =)

Skönt med snöslunga, den kommer ju verkligen till användning nu!

Ha de så gott
Kramar Anna

Älskade pion sa...

Vad skönt att få sova så länge.Själv blev jag väckt av brorsan,han frågade om jag kunde köra in deras son till halv nio inne i stan,pappan själv "vågade" inte köra bil så tidigt idag pga alkoholiga drycker dagen innan. :)Ha en skön Söndag. Kramar Ulrika

Elsa och Helena sa...

Det var en härlig dag det! Har inte ätit någon semla ännu...men snart!!
Hoppas du vill delta i min lilla utlottning:)

Kram Helena

Lantligt i stan sa...

Låter som ni haft en mysig dag! Roligt med lite nya kläder! Skulle behöva inhandla något nytt jag med. Ha en bra dag!
Kram Anki

Huset vid ån sa...

Hej Rita! Vilken toppendag det låter som du haft....Hoppas att det blir lika bra idag! Söndagskramar Therese

Tina sa...

Hej vännen!
Va mysigt!! Ja, nu kommer vårnyheterna in i butikerna =) Önskar man hade massor av pengar så man kunde handla massor, men nu har jag inte det utan får göra det där jag har sååå svårt för.. VÄLJA =))
Ha en underbar Söndag!
Hoppas du mår bra!
Kram Tina

Roses & Angels sa...

Hej! Ja det var kul att komma ifrån stan lite men man var helt slut. hihi. Ja jag känner ju gitarristen som var med men han syntes ju inte under själva låten, han som satt på huk med gitarren, i rasta flätor. hihi Dom var helt ok. ha en fin söndag kram

Unknown sa...

hej där
skoj med shopping, och gott med pizza.
låtarna var bra som gick vidare :o)

önskar dig allt gott
kram Catthie

Lilla Lycksta sa...

Låter som du hade en riktig toppendag. Ha det gott vännen. Missa inte min utlottning.
Kramar Camilla

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Rita :) !!

Vilken toppendag!! Snöslunga skulle inte vara fel att ha nu :)..grannarna skulle kanske klaga då vi har singel och husen ligger tätt..hihi..
Norrköping e allt en liten härlig shoppingstad..älskar deras fiskrestaurang!

Ha det bäst vännen!!

Kramis Sanne!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du hade en bra lördag, alltid kul med en tur till stan. Jag såg reprisen av melodifestivalen idag, gillade Jessica A. och Ola mest.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

StinasLoppis m.m sa...

HEJ RITA Vännen , härlig dag du haft , tack för dina fina ord hos mej , man får ta en dag i taget o se framåt Kramen //STINA

Sari sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar!
Jo, jag blev nöjd med nallen jag sytt! Kanske blir det ännu fler när jag har tid och lust!
Ja, visst finns det mycket fint i butikerna nu! Vad snällt av Älsklingen din att köpa dig en tunika! Här får jag minsann köpa mina kläder själv... Hihi...
Ha det så bra!
Kram Sari

Mamma C sa...

Toppen lördag har du haft. Hoppas din söndag har varit lika bra.
Kram Mamma C

. sa...

Hej Rita! Mysigt ni haft det. Näst efter att handla inredningsgrejer, så är det kläder som kommer sen. Spelar ingen roll om det är till mig, mannen, eller sönerna. Lika kul vilket som. Kram Camilla

Tro hopp och vitt sa...

Hej Rita.
Vilka härliga dagar ni har tillsammans. Vad tyckte du om melodifestivalens bidrag? Själv så tycker jag att de inte är så bra låtar längre. Men, men smaken är ju olika som tur är ;)

Ha det gott.
Kramar Jenny