fredag 26 februari 2010

♥ ♥ ♥ DAGS FÖR FREDAGS MYS ♥ ♥ ♥



Hejsan alla raringar.Vad härligt nu är det helg igen.Vad skönt ♥ Har inte hunnit vara här inne lika mycket denna veckan för vi har ju haft sportlov.Veckan började med 28 grader kallt höll i sig till onsdag .Igår så var det runt 0 och idag har det regnat här .Ja det töar hoppas att det äntligen går åt  rätt håll.Har tagit det lugnt idag vaknade i morse med världens huvudvärk.Drack kaffe med Älsklingen men mådde inte bra så jag tog medicin och gick och sov en stund .Nu känns det lite bättre så nu ligger jag i soffan och slöar och kollar på Förkväll .Det blir att ta det lugnt  resten av dagen för min del!!!Ska ta en gott bad efter förkväll för det tycker jag är avslappnande.Orkar jag blir det Let´s dance för det är spännande.HA EN MYSIG KVÄLL ALLA RARINGAR MYS NJUT VAR RÄDDA OM VARANDRA♥ VARMKRAM ♥ RITA ♥

13 kommentarer:

StinasLoppis m.m sa...

Du får ha det riktigt skönt i badet o fin helg Kram //STINA

Helen sa...

Hej!
Jag önskar dig en riktigt mysig helg med familjen och hoppas du får må så bra det bara går.
Kram/Helen

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goaste!!

tittar bara in för att önska dig en riktigt mysig fredagskväll!!

Kramis Sanne..

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Ha en skön kväll. Jag ska också titta på lets dance hoppas att jag inte somnar,jag är lite fredags trött.
Kram Anette

Livet på Berget sa...

Hoppas du mår bättre efter vila och bad. Önskar dig en underbar helg!
Kram
/Sara

Marie Louise sa...

Vill bara önska dig en trevlig helg, och hoppas du har det bra
Kram till dig! Marie..

Hanna sa...

Krya på dig!
Kram
Hanna

Patricia sa...

Ja det svänger verkligen på termometern från dag till dag. Och mina föräldrar kom hem från Thailand häromdagen och konstaterade att det var 50 graders temperatur skillnad... ha ha.

Hoppas huvudvärken gett sig och att du mår bättre!
kram Patricia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh ett bad är ju det man behöver ibland.Här har vi sportlovet kvar v10 så det är bara att längta.
Kram Theres

Photo by Maria sa...

Hoppas du mår bättre nu.. Och att du sover gott i natt..

Ha du med en bra helg.. Jag jobbar men skall göra mitt bästa för att helgen ändå skall bli bra...

Kram Mia

Körsbärshöjden sa...

Krya på dig och ha en fin myshelg.
Eva

Huset vid ån sa...

Hoppas att du känner dig bättre idag min vän! kramis Therese

Lavendeldockan sa...

Hej vännen.
Önskar dig en underbar helg med massa mys.
kram erica